nyfriserad!!

jajjemen, frisörbesök idag minsann :) så nu ser man lite normal ut i håret igen, haha.

kollade min skolmejl för en stund sen, och såg att jag fått mejl från båda mina lärare med uppgifter jag lämnat in som dom nu betygsatt och så. hjärtat börjar slå, munnen blir alldeles torr, handsvetten kickar in. dom laddas ner sakta men säkert, jag scrollar igenom, och ser till min stora lättnad och glädje att det var ett g+ och ett vg!!!! I sooo rock ;)

och nu är jag trött på att inte kunna kolla på tv. kom hit nu nya digitalbox!! fast hellre utan tv än utan dator, jag har vart med om båda, och datorn är värre. då blir man ju helt isolerad från omvärlden!!

men nu ska jag spela lite meningslösa spel på datorn ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0