LA baby

eller ja inte jag alltså. utan mirre.
här ligger hon as we speak,

på venice beach!!!

fick ett meddelande för en stund sen som upplyste mej om detta. nog verkar det ju härligt, men jag är en snödiggare ;)

hara nyss kommit hem från middag hos älsklings mamma. samt bild-visande, moahaha. nu har jag minsann sett min lilla sötnos när han var riktigt liten, såå söt så ;)

och nu till dagens hedersomnämnande: sackie, jag ber så HEMSKT MYCKET OM URSÄKT att jag inte nämnt dej här på senare tid. nu är ju bara frågan, vad ska jag ta upp? dej som cowboy? din "penisförlängare" du numera kör omkring i? att du ätit dyr hamburgare på o'learys? att ditt sexliv numera inte är lika dött som sibirien?
u pick one!! ;P

men nu, desperate housewives!!

Kommentarer
Postat av: Sackie

Fanns ju både bra och sämre alternativ med där :P

2008-11-04 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0