varmt

ja just nu står termometern på 17.2 grader, och klockan är så mycket som 23.33! sommarn är på g tro jag minsann :D var ute och traskade en stund med mirre, och det var så skönt så :) och maaaaassa folk överallt!! bland annat ett antal gäng i kvarnparken, som nog hörde ihop på något vis. och det första både jag och mirre tänkte var: "vi känner inga här va", men nog fan dyker det upp nåra bekanta ansikten sen ändå, haha. och nog såg det härligt ut, riktig sommarkänsla :)

men sitter nu här och fundrar på om jag ska gå och lägga mej snart, men kommer ju bli väckt när mamma och hennes kompis kommer, så frågan är om det är nån idé? och kliar gör det också, förbannade sol ;) har smort in mej med after sun, som luktar killparfym konstigt nog, haha. så hoppas på att den hjälper också. och ännu en anledning att stanna uppe tills mamma kommer, behöver hjälp på ryggen!! gah!! vilka problem man har :P

men nej nu ska jag sluta bloggtönta.

undrar om det är nåt bra på tv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0