struuuuuuuuuuuul

ja det bara strular hela jävla tiden. 2 pass har jag fått dubbelbokade i sommar. och då har den andra som också varit bokad fått dom i slutändan. jag fick iofs 2 extra nätter jag inte räknat med, så jag får ju fler timmar = mer pengar, men ändå. varför kan det inte bara flyta på nångång? det var ju det som var poängen med bemanningen, att dom skulle sköta allt så det smidigt. men istället är det mer struligt än nånsin. pinsamt. och jag är ruskigt trött på det. och hälften har nå "fel" så dom kan inte göra allt. eller är bra på att ringa och sjukskriva sej på morronen så man varje gång man ska jobba med den personen är orolig att man ska stå där helt själv när man kommer på morronen. sätt mej på chefsposten istället så ska ni se att allt ordnar sej ;)

har idag lämnat in mitt tapetval :) så nu är det bara att vänta. och vänta. och vänta. antagligen. jag vill ha det gjort nuuuuu!!! menmen, bara det blir bra så :)

och jag vill åka nu. nuu. nuuu. nuuuu. nuuuuu. nej jag har inte bra tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0