söndag

jahaja så var det söndag igen. och värsta mysdan det har varit :) låg kvar och seeegade i sängen fram till tre typ, haha. men sen var jag tvungen att åka hem så jag fick lite skolgrejer gjorda :( dock är jag klar med seminarieuppgiften nu, så det var väl bra det iaf. men...nu känner jag mej helt ensam istället, så bli klar med bilen nu pojk ;)

och såhär såg det ut igårkväll/natt nångång. image75helt sanslöst. men det har ju försvunnit nu iaf, som tur är. men det låg kvar imorse faktiskt. och pojken lura mej att det var en halvmeter snö ute, eeeeelakt ;P

men nu ska jag plugga lite till den andra kursen. och kanske fixa och rensa och packa lite :D iii 2 veckor kvar!! gaaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0