söndag kväll

och jag kom hem från jobbet för en stund sen. är lite lätt trött om man säger så, lite drygt att jobba natt och sen tillbaka och jobba på eftermiddan igen. men caaaaashen är vad som gör det värt det. och insåg dessutom nåt alldeles underbart trevligt idag, min jobbarkompis påpekade att det är väl storhelgsob i helgen eftersom det är pingst? men neeeej sa jag för jag har för mej jag har kollat det förut. men jag tog mej en titt iaf, och nog fasiken var det ju det :) så jag har tjänat nästan dubbelt så mycket som jag brukar :D vilket är trevligt eftersom det har blitt en del timmar i helgen! så wohoo!! och imorron är det jobb igen. känns verkligen som jag inte gör annat nu.

men först på förmiddan ska jag göra nåt annat viktigt. nåt vuxet ;) tihi

men nu är det dags att ta en twix tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0