seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegpropp

jag har mejlat, och mejlat, och mejlat. men jag får inget svar. antingen blir jag ignorerad eller så kollar han inte sin mejl. jag vet inte vilket som är värst. eftersom det är en distanskurs kan man väl ändå kräva att lärarna ska svara när man frågar nåt via mejl?!?!?!?!??! det är väl lite det som är poängen!! gah!!! så nu sitter jag här förgäves och väntar på att det ska komma upp instuderingsfrågor till en tenta. han sa han skulle lägga upp dom i slutet på april. men har FORFARANDE inte gjort det!!! åååå vad arg jag blir!!
men det är väl bara att vänta. jag har skrivit en arg utvärdering iaf, så kanske dom fattar att dom faktiskt får skärpa sej lite.

men nu ska jag inte bekymra mej om det. utan istället ska jag hoppa in i duschen och klä på mej och träffa mirre, så ska vi ut och äta lunch :D

och åååååh så skönt det var att få sova idag :) verkligen välbehövligt!! men lär ju krävas ett antal till sovmornar för att jag ska bli helt utvilad, men det får bli om ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0