men nehepp

fine. jag gör det väl själv då. och nu kommer min rygg bli arg på mej. jag skulle ju fått hjälp, hon brukar ju hjälpa till, men nej nu skulle hon tydligen inte följa med tillbaka så jag får ändå göra det själv. och det är tungt. alltså man barukar göra det själv, men nångång kunde det ju vara skönt att få hjälp. men nejdå. så nu är jag på lite dåligt humör. jag som just haft det så trevligt och fikat och så. gah. well screw it then. jag vill hem och sova. nu. trött. eller inte nödvändigtvis hem till mej och sova, hem till nån och sova. helst :) men not this time. bara för att jag ska jobba i morron eftermiddag också. vilket betyder hem och sova sen tillbaka till jobbet. *wohoo*. eller nåt. nej nu är jag bara bitter. ska sluta med det och fortsätta med "have you ever" på facebook. jajjemen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0