doooooone!!!

jej nu är tentan äntligen avklarad :D bara och vänta och se om man klarat den också. men det borde jag ha gjort. det kändes bra :) och som vanligt var man ju såååå överpluggad!! helt sjukt, man pluggar alltid som en galning, och har inte ens användning för ett par procent av det man lärt sej. sånt slöseri!!

men jag har hittat nåt kul i skolan.studentpräst? behöver man en präst när man går i skolan? eller är det en student som är präst? explanation pliz!!

och så måste jag ju skryta lite ;) ett helt uppslag fick jag minsann :D haha. vill ni dessutom läsa vad det står får ni väl helt enkelt sno åt er en tidning. eller gå in på falustudent.se och leta er fram till kårtidningen. den borde gå och ladda ner snart iaf, sådeså :P

men nu ska jag ta och pinna bort till hemköp. guess what's here sweetie ;) haha

Kommentarer
Postat av: Skippers Biatch

Hostar högt Jaha... Och en annan som inte har en spottstyvel att sno åt sig en nolltvåtre-tidning, eller vafan den heter, då? Tycker gott du kan fota uppslagen å skicka till mig! Det är jag värd...

2008-05-29 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0