tröök

ja just nu känns allt bara tröök :( har absolut noll och ingen lust alls att plugga. men nog fan är det det jag måste göra. varför kan man ju fråga sej eftersom jag mest tycker kursen är seg och jag säkert ändå inte kommer klara tentan, men man kan ju låssas iaf antar jag. och dessutom svider ögona och rinner. inte kul alls. och jag är trött. och på dåligt humör. och kommer säkert bli förkyld. min mama är helt tokförkyld. och mirre med. och jag var ju liksom med båda alldeles innan deras bröt ut, alltså när det smittar som mest. oddsen känns lysande. ja oja. men nu är det ju nästan hela 3 månader sen jag var förkyld senast, nytt rekord tror jag!! ett tag snittade jag ju på en förkylning/månad...det var ju mindre kul kan jag säga.

och mirre, u know the deal. om halsmandlarna sväller upp, get over here and bring a knife!!

nej nu fortsätta tröka med skolböckerna. *Suck*

åååååå vad det är synd om mej ;P *självömkan på hööög nivå*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0