tisdag

tror jag. right? blir lätt dagvill när det är så långa helger. men jo tisdag idag och 3 dagar till tentan. ska åka upp till skolan och plugga idag tänkte jag, så man faktiskt får lite gjort. där kan man liksom inte hitta på en massa annat att göra ;P och en hemsk miljöförstörare och ta bilen tänker jag vara också. fy på sej. men det går fortare, så jag hinner plugga mer, hehe.

är just nu madonnas nya låt på radio, som hon gör med justin timberlake, 4 minutes heter den väl har jag för mej...den är faktiskt rätt ok :) did not see that coming. att den skulle vara bra alltså. gillar inte riktigt madonna. nej inte nuförtin iaf. tacka vet jag hennes 80talslåtar ;)

morronens depression beror på magont. *suck*. not fun!! och inte vet jag vad det beror på heller...aningens irriterande måste jag säga.

men nu ska jag fylla på mp3spelaren lite till och åka upp till skolan.

och jag vill att det ska bli kväll fort :)

tjipp!!

Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

*Asg* Hur kunde du skriva att du skulle fylla MP3spelaren å sedan glömma att ta den med dig?! Sopa! :P

2008-03-25 @ 16:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0