solen skiner

och det är faktiskt riktigt skönt ute :) jag har vart ute och glassat i min skinnjacka minsann ;P vart och fikat med mina, så trevligt så.

och nu har jag också fått det stora ansvaret att vattna pojkens blommor medans han är borta. en hel vecka ska han vara låååångt bort. :(
men, nu kanske jag får lite pluggande gjort iaf ;)

så ska väl fortsätta med hemtentan nu då. så otroligt roligt.

fast trots att jag har en heeel del plugg att ta itu med, och ingen pojke på en vecka, så är jag på rätt bra humör :) har säkerligen med vädret att göra. känns så vårigt ute! solen värmer och det är helt underbart skönt :)
kan kanske ha nåt att göra med att jag gillar min frisyr idag också, den är sådär lagomt busig ;) en knut rätt långt ner i nacken med lite löst hår hängande runt ansiktet. hihi.

well. nu ska jag faktiskt göra nåt vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0