slö

ja uff vad slö jag känner mej. har verkligen inte lust att göra nånting!! bara bädda ner mej i sängen och sova hela dan typ...menmen lär väl masa mej iväg på det där förbannade seminariet. och sen tentaplugga/skriva rapport. ååå va loligt. men ska försöka göra så mycket som möjligt så jag iaf kan få liiite ledigt under påskhelgen. (drömma kan man ju, hah)

och när jag kollade ut genom fönstret var det snudd på lika deprimerande som igår. inte så slaskigt, men snön virvlar. nooooo!! vill ha vååår!! nuuuu!!!
image28eller kanske åka till rhodos. eller något. vill iaf ha sol och värme nu! och vårkänslor, och skippa vinterjackan, och kunna vara ute och gå utan att halvt frysa ihjäl, osvosv.

men nu måste jag gå och klä på mej och äta nåt. och sen dra täcket över mej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0