my buddies rock

hahaha ja emmy är ju lätt min idol idag. fick ett meddelande innan: "usch jag mår illa...Jag har just druckit 1.5 liter o'boy" ja undra på att man mår illa då!! hahaha
hur man lyckas dricka 1.5 liter o'boy övergår mitt förstånd en aning, de blir ju jättemånga glas!! hehe
men det var ju lite sött på nå vis :)

so jeeees, I has the funnest friends ever ;)

och mirre låssas om att hon är sin mamma. den ena gör ju knäppare saker än den andra ;P jag är den enda normala ju...*frust* moahahahahaha right guys ;)

Kommentarer
Postat av: Mirre

normal och normal skulle jag inte kalla dig för ;)
jag skulle kalla dig för.. hm... jadu det finns inget ord som beskriver dig och din "normalitet" ;D höhö

2008-03-07 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0