lägenhetsbekymmer

jag har minsann lyckats släppa alla mina fördomar om kvarnberget :P
så idag var jag och kollade på en lägenhet där. dessvärre var den väldans liten, inte en chans att alla mina grejer skulle få plats. och jag vill faktiskt gärna ha ett kök man kan vända sej om i utan att slå i en armbåge. så jag tror nog jag skippar den. trots att jag är på desperat jakt efter en egen lägenhet. gah. menmen, känns det inte rätt så gör det inte, inte mycket att göra åt :) badrummet var dock snyggt, helt nyrenoverat med mörkblått kakel, minsann. men nej ,det väger ändå inte upp det. så neee.

har idag också råkat ut för flinande folk, haha. aningens pinsamt, men vem vet, det kanske inte var därför hon flina? jeje, inte mycket att göra åt den saken heller :P värre saker finns det ju. tänk på barnen i afrika liksom ;P

just nu sitter jag här och fundrar på vad jag ska skriva min rapport om. det lutar åt något religionsrelaterat. vetetusan varför, men det är sånt som fascinerar mej.

so this is me leavin'!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0