my place

hihi jepps. det tar sej, har fortfarande ingen soffa dock, vilken är lite dumt, men har bara ett ord att säga: IKEA!! såhär ser det ut nu iaf: tomt på väggarna, kartonger, kassar, gah!! jag vill bara få undan det så jag kan börja med det "riktiga" pysslet :) men behöver en soffa först så jag vet hur allt ska möbleras och så...dock har jag ju lätt snyggaste köksutrustningen ;) aaaaall red!!! me lööööövs it!! jag har verkligen hur länge som helst velat ha röda sånahär grejer, obh nordicas chiliserie är typ mitt stora begär. trodde dock inte att jag skulle ha allt rött, för dom är så jäkla dyra, men nu ska jag avslöja nåt, bara brödrosten är en "äkta", dom andra är nåt annat märke ;P men det syns ju inte, hehe. och brödrosten köptes iaf halva med ett presentkort minsann, så mej kostade det inte så mycket :)

mamsen har vart här nu och hjälpt mej lite också, bla med att ställa in köksbordet i köket, haha. smart va :P och även hjälpt med diskande av allt porslin och sånt, har ingen lust att använda det innan det är rengjort, även fast det varit nya grejer. känns liksom bäst att göra det själv på nå vis...

men nu ska jag fortsätta med mitt pysslande :)

Kommentarer
Postat av: Saittam

Haha, äkta Kvarnbergs-golv i vardagsrummet :P Ser bra ut! Ser fram imot inflyttningsfesten! Se till att förvarna i god tid så jag hinner ta ledigt! ;)

2008-06-14 @ 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0