tvättdag

jajjemen idag är det tvättning på hög nivå. såå duktigt så ;)

hade förresten riktigt kul igår :) var så mysigt så. och sex and the city-filmen var så bra så :D jag både skratta så jag grät och  självklart lyckades det ju rinna en massa tårar när det var sorgligt och så med. och när det vart bra för dom. jag är verkligen helt hopplös :P
fortsatte sen med oj så god chinamat. mmmmmm. och oj vad det kommer skvallras vidare att vi var där, haha. men det är väl fullt förståeligt, hade jag också gjort :P
sen knalla vi vidare till engelska och kolla på karaokefolk :P
så det bidde en riktigt lyckad kväll :)

har vart helt omåttligt trött idag, men nu känns det lite bättre. behövde nog komma ut lite tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0