tallinn

picture time! :D


solnedgång över havet, så fint så :)


skuggan av båten i hamnen i tallinn!


tallinn :)


blomster och fina hus


nån slags tall


meeeee ;)


kyrkfantast som jag är måste jag ju ta kort på en kyrka :D


fin båt :)


uhm, kul? :P


lite svårt att se på den här bilden, men en liiiiiten båt (inringad :P) åkte mitt emellan våran båt och en birca cruises båt, och det ser ut som den åker snålskjuts på våran båt :P såg riktigt kul ut, haha.


bildäck är ett roligt ställe. not.


frukostbuffén innehöll minidonuts, som jag är proppade i mej alldeles för många av ;P men dom är ju så goda!! kortleken breve är enbart för att illustrera hur små dom faktiskt är :P

men nu ska jag baka kladdkaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0