svettigt!!

har nyss kommit hem från jobbet, helt genomsvettig!! är varmt och cykla genom hela stan!!

men på det stora hela en bra dag på jobbet. har dessutom lyckats byta bort 2 av mina dagturer till kvällsturer :D it sooo made my day!!!

har dessutom bytt blöja på en bebis för första gången i mitt liv!! och det gick så bra så :P hon hade bara kissat, haha, så jag slapp det värsta ;P men jag är grymt stolt över mej själv ska ni veta! liten grej, jag vet, men so? jag har aldrig gjort det, och vet aldrig riktigt hur jag ska bete mej med såna små :) men hon va så go och glad så det var ett rent nöje :P
nu har vi dessutom ett kubbspel på jobbet, wohoo :D haha

men nu ska jag väl ta och trampa iväg igen.

gnatt

just close your eyes and say you love me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0