jag vill ha en soffa NUUUUUU!!!

gaaaah. trött på att sitta i sängen och kolla på tv, faktiskt. jag vill ha en soffa så jag kan sitta anständigt!! och sätta upp saker på väggarna. kan ju liksom inte göra det förräns soffan är på plats och jag vet hur allt ska stå. mjuff!!

dessutom sitter jag nu här i min ensamhet och vet inte vad jag ska göra. kan inte gå ut eftersom jag ska upp rätt tidigt imorron. visserligen inte lika tidigt som det var meningen, men tillräckligt tidigt för att inte kunna ut och ha nå kul. och pojke jobbar så han kan jag inte roa mej med. blir helt enkelt tv:n som sällskap. eller kanske min bok. men voj vad festsugen jag blev nu. jeje, på onsdag smäller det ;) då ska det ut och svängas lurviga. efter kladdkaka och alkohol hos mej då ;P
kanske ska fylla på alkohollagret i tallinn?

nej nu ska jag ägna mej åt min för tillfället bästa kompis, da tv.

toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0