inkompetenta idioter!!!

gaaah!! vart väckt imorse av ett sms att min soffa nu har kommit till jysk, så jag tog och knallade dit och tänkte att så trevligt, då kommer jag ju kunna få den idag eftersom fredagar är en av deras utkörningsdagar. väl där fick jag stå och vänta i en halvtimme, dom är så sjukt underbemannade!! kön var 10-15 personer lång, och det stod EN tjej i kassan, som dessutom var tvungen att springa och fråga den andra tjejen som jobbade ute i butiken om hjälp nästan hela tiden. så hela kön var ju sådär måttligt glad. sen när det äntligen blev min tur, då kunde hon ju såklart inte hjälpa mej, hon hade stora problem att fatta att allt är betalat, hemkörning och allt också, så hon fick hämta den andra. och sen när hon kom och hjälpte mej, då fick jag veta att "nej du kan inte få den idag, vi kan inte boka en körning samma dag som man bokar den, utan man bokar idag och så kan du få den tidigast måndag". då vart jag inte glad kan jag ju säga, men var iaf tvungen att boka in det till onsdag nästa vecka, eftersom jag jobbar på måndag. dock jobbar jag tisdag natt, så risken finns ju att jag inte kommer få sova mer än nåra timmar på onsdan sen. för inte går det att be dom komma efter en viss tid heller såklart, dom kommer nån gång mellan 10 och 16. vilket betyder att man måste hålla sej hemma den tiden. dom ringer 10 minuter innan dom kommer. så no way in hell att jag nånsin beställer nåt på jysk igen!! helkass service, helkass personal, och dessutom är dom inte ens trevliga. och jag fattar verkligen inte varför dom inte sätter in mer folk??? märker dom inte att det inte räcker med 2 stycken??? inkompetenta idioter är vad dom är. nu är jag arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0