flashbacks

och inte lite heller!! hela kvällen igår var som ett enda stort flashback från för ett par år sen. typ ALLA som bruka vara ute då var ute igår!! och jäklar vad kul vi hade :D flumma runt och prata me folk, drack, och bara traska runt. vart inte så mycket dansande, vi hann liksom inte!! var en rätt märklig kväll också, dök upp oväntat folk...fast egentligen är jag rätt förvånad att jag vart så förvånad också. liten stad, går inte att undvika i all evighet :P
och faluns största förhållandeundvikare och största manliga slampa har gått och skaffat sej stadigt sällskap. vem kunde väl ana det? och vem kunde väl ana att dom skulle komma och sätta sej och vara så sociala?? som att inget förändrats. helskumt, haha. känns som att det hänt så himla mycket och inget är som det har varit, men det där var verkligen precis som förut. men är vä bra det, drygt om det bara blir pinsamt ju :)

och dessutom mår jag hur bra som helst idag :D

sitter just nu och mumsar på toblerone, helloooo taxfree säger jag bara ;)

och nu är min soffa på rea, wtf?! tror ni jag vart arg när jag såg det eller??!?!?! gaaaaah!!

nej nu ska jag väl ta itu med mitt gigantiska diskberg. mjuff :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0