blä

ja just nu känns det så. gah. har blitt utskälld av en styvpappa till en boende idag, inte kul. speciellt inte eftersom gubbjäveln inte lyssnade på mej när jag försökte förklara hur det låg till :( utan nejdå, det var ju jag och mina kollegor som inte kunde sköta vårt jobb. sååå kul när dom hoppar på en på det viset. wtf ska jag göra liksom? om han nu är missnöjd får han väl ta upp det med våran chef? inte hoppa på en enskild person, eftersom det är ju inte jag som bestämt "reglerna". så det gjorde mej lite nere.

och nu har jag vart duktig och diskat här minsann :D vuxet värre ;)

men nu ska jag ta mej en slurk ur min gigantiska tekopp här breve mej.

Kommentarer
Postat av: Sackie

Fy fan va tråkigt det är när sånt där händer... Själv hade jag nöjet att stå och argumentera med en äldre gubbe med ett beteende som en trotsig 4-åring i söndagsnatt... Gubben fick inte hjälp direkt på Akuten med sin triviala grej, så han parkerade sig framför en dörr (ivägen för personalen) och vägrade sedan flytta sig.

2008-07-04 @ 05:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0