aloooooone

första natten jag sover ensam på drygt en vecka, *suck*. inte alls nå kul. mycket skojsigare med nån som petar på en mitt i natten bara för att känna så man är där :)
eller vakna av att emmy låter för den delen :P

übermysig dag idag. började med absolut inga planer, sen bidde det en sväng på stan, en sväng till kupolen, en sväng till en china-restaurang och slutligen en sväng till roxnäs där maten mumsades på. heeeelt perfekt :)

dessutom fick vi lite middagsunderhållning tack vare 2 bråkande pojkar. dom bråkade verkligen. dom slogs. och knuffades. och kallade varann väldigt otrevliga saker. eller den ena iaf, den andra försökte säga "men vi är ju kompisar". resten av deras gäng försökte ingripa, men det gick knappt, dom var verkligen arga på varann. varför då kan man ju fråga sej, men som det verkade berodde det på att dom hade ställt ifrån sej sin öl nånstans, och ingen av dom ville väl gå och hämta den, så då börja dom slåss istället. moget värre.

men nu ska jag sova, lär ju orka upp i tid så jag kan åka och handla med mamsen :D och sen städa. och tvätta. jajjemen, harry har blivit stor!! ;)

gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0