6 månader :)

hihi. jepp. och 6 väldigt trevliga sådana :) så ikväll blir det "firande", bio och chinamat :D vi ska se sex and the city, hehe. tack och lov att jag inte är ensam om att tycka om de så jag hade vart tvungen att dra honom dit ;)

men just nu är jag lite ilsken. jag ser nämligen ut som en dränkt katt. jag cyklade hem i världens ösregn!! mjukisbyxor blir tunga då ska ni veta. och mitt igår stylade hår ser man inte skymten av. faktum är att jag måste gå och blåsa håret nu!! gah!!
dessutom är jag lite ilsken för att mirre är på gröna lund och upplyste mej om att takida är där. och jag är inte där!!! WTF!?!? hahaha

men nu ska jag ta mej en nap så jag inte somnar på bion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0