shopoholic

hihi ja nu har jag äntligen min skinnjacka :D bidde en svart med lila foder från carlings. assnygg ;) bidde dessutom en tshirt (randig såklart :P) samt strumpor och batterier, haha.
dessutom, fick jag en pingvin :D sa till pojken för ett par dar sen jag ville ha en pingvin som husdjur, så då fick jag en jag kan krama på idag, hihi :) han är ju för söt :) nu är bara den stora frågan vad jag ska döpa pingvinen till. svåra beslut här, haha.

har alldeles nyss käkat massa lax och pasta så jag är nästan helt illamående! men ändå börjar glassen jag hör det  smaskas på bakom mej kännas lite lockande, hehe.

menmen, ska väl slänga ett öga på south park nu jag också.


Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

Vadå svårt beslut?! Klart fanskapet ska heta Pingu. Allt annat vore ju vedervärdigt... Eller ja, du kan ju döpa den till Mattias förstås ;)

2008-02-28 @ 02:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0