ser ut som en dränkt katt...

ja fy fasiken vad det här vädret ställer till det!! inte kul!! efter typ 5 minuter är man helt genomblöt! och jag var dessutom tvungen att masa mej ut eftersom jag behövde lämna tebax en bok, och sen förhoppningsvis låna den igen. men det gick inte, var väl nån som skulle ha den, så då var det bara att dra sej upp till högskolan och låna den där. som tur var hade jag reserverat den, så jag inte åkte dit och så fanns den inte, huh! så nu är allt fixat och jag kan sitta inne resten av dan med gott samvete :)

hade tänkt jag skulle börja skriva på nästa artikel till studenttidningen. hade också tänkt jag skulle läsa lite till föreläsningen imorron, men eftersom jag inte vet vad den ska handla om blir det lite svårt. hur svårt kan det vara att svara på ett mejl?! eller lägga upp det på fronter?? gah! menmen. det löser sej. får väl lyssna ordentligt istället ;P

och just nu sitter jag och har rejäla flashbacks till arlanda förra året. den här låten spelades ett antal gånger medans jag och emmy studsade runt inne på arlanda och lekte med pappersplan hela natten när vi väntade på vårt plan till rhodos :D hur kul som helst hade vi, hihi :)

men nu ska jag dricka upp mitt iskaffe, äta mitt äpple (och tracka på du bara för det biatch, u know I own ya!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0