magisk rubrik

ja den roligaste rubriken jag läst på länge stod i falu-kuriren idag. det vara bara en liten notis, så det var bara en liten rubrik, men iaf: "åtalas för svampinnehav" stod det. jag visste inte det var olagligt att äga en karl-johan? hehe :P nej men skämt åsido, självklart handlade det om lite starkare svampar, med vissa bieffekter, men ändå. "åtalas för svampinnehav"? försökte rubrikmakaren vara en lustigkurre? hehe jovisst vart jag lite road, men ändå. vill dom att man ska ta tidningen seriöst (vilket ju är lite svårt redan som det är eftersom det är typ världens minsta lokaltidning) kanske dom ska tänka över sånt lite? menmen, inte mitt probelm :) när jag blir stor ska jag då minsann inte skriva såna rubriker ;P

men nu är det dags att återgå till pysslandet/rensandet/städandet. jag har redan lyckats hälla ut min mugg där jag har alla mina topz, så dom flög ut över hela rummet, samt misslyckats med att få i allt i papperskorgen i en påse, vilket medförde att en del hamnade utanför. menmen, sånt som händer, jag blir liksom inte förvånad längre :P

dessutom har jag nyss gjort iordning en välförtjänt kopp chai-te. är ju svinkallt ju!!
och jag har också införskaffat mej nytt bodybutter. med papaya den här gången, jag kör stenhårt på att byta lukt varje gång jag köper nytt :D
hon som jobba där försökte dock få mej att köpa en som var dyrare, men den gick jag inte på!! moahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0