fix-lördag

ja idag har det fixats och pysslats minsann :)
började med att jag och mamma var och tvättade bilen, vilket ju vart ett litet äventyr eftersom en av bilarna före oss fick göra sitt program 4 gånger för det vart nå fel på tvätterimaskinen...så vi satt där och vänta och vänta och vänta. men tillslut blev även våran bil klar och alldeles glansig å fin vart den :) men innan vi skulle köra in bilen så måste man ju ta bort antennen och såna saker, så jag tog tag med en tång, och tog i av alla krafter, men den rörde sej inte en millimeter! så jag försökte igen, och igen och igen, men fortfarande ingenting. så då försökte mamma, men inte heller hon lyckades. efter en stund gick hon och hämtade en som jobbade där, och han bara tog tag med tången och vred, och då gick det hur lätt som helst! helt sjukt. men vi hade väl värmt upp den åt han ;P

sen nu på eftermiddan har jag varit rejält tjejig! tog mej ett varmt och skönt skumbad först, helt underbart!! man b ilr verkligen helt zen när man gör nåt sånt :)
fortsatte sen med en ansiktsmask, haha. oavsett om det funkar eller inte så är det väldigt skönt att ha nåt svalkande på ansiktet sådär. så det rekommenderas :) dagens ansiktsmask var en från nivea, nånting med puryfying. bra koll jag har, haha.

så nu är det bara och vänta på emmy, så vi kan gå ut och äta, och sen gå ut och dansa :D
ska inviga nya linnet från wesc hade jag tänkt :) me löööööves it!

just nu lyssnar jag på godd charlotte, det har jag inte gjort på evigheter!! kan starkt rekommendera låten seasons :)
http://www.youtube.com/watch?v=yxz_Atr8Yr8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0