en helt "vanlig" kväll :P

ja, det vart ju en "vanlig" kväll igår. med det där är ju en synnerligen relativ definition, hahaha. vanlig i bemärkelsen att det såklart händer massa grejer runt mej och emmy, ovanlig för att just dom här mänskorna träffar man ju inte ofta, haha.
kan ju iofs börja med att säga att jäklar vad tokfel jag hade när det gäller melodifestivalen, menmen. shit happens :)

för sen började då kvällen. började med att vi kom till harrys typ kvart i elva, (studentrabatt, ja tack), och det var helt fullproppat med folk!! helt jäkla sjukt!! så vi traska runt lite, och när vi inte varit där så länge går vi förbi garderoben, och vem står där om inte gunde svan. varpå emmy vänder sej om mot mej och..tja, låter...sen när hon vänder tillbaka har gunde kommit närmare, vilket leder till att han måste dra upp händerna i panik och vrida på sej för att undvika emmy, moahahaha. hon var på rejäl kollitionskurs, vilket var fruktansvärt kul att se. s det blir ju nåt att berätta för barnbarnen, hur emmy så gott som krockade med gunde svan :P haha

sen fortsatte det komma mer och mer och mer folk, helt sanslöst!! men sååå kul!!

jag är också ett under att fina förklaringar, jag skulle nämligen peka ut en person, säga nåt om han, och för att emmy skulle fatta vem jag mena kläckte jag ur mej "han där i gult", och det var liksom en vakt..haha. varför inte vara säga vakten? jo för att jag smart som jag är tänkte att säger jag vakten, då kommer han ju fatta att jag menar han, så jag sa "han i gult istället", vilket ju var så mycket bättre när dom enda som har gult är just vakterna...menmen, watcha gonna do? ;P

min smidighet fortsatte sen lite senare när vi stod i toakön. för helt plötsligt står killen som jag tidigare sett och börjat fundera på om det var kenny bräck alldeles breve mej, med sin arm mot mej typ. sådär såg jag min chans, tänkte verkligen att "nu skulle jag kunna fråga om de t är kenny bräck", och jag säger det till emmy, och hon säger "fråga fråga fråga". så jag gör det. "hej, är du kenny bräck?" han tittar på mej, skrattar lite och svarar "ja vad tror du?" fylleflabbar lite till och säger nåt om värmlänningar, haha. så jag har alltså pratat med kenny bräck :D hahaha

så jäklar vilken kul kväll vi hade!!! dj:n spela ovanligt bra musik, och vi släppte loss som FAN! brydde oss verkligen inte om nånting, utan körde våra "fina" moves ;P hihi

men nu ska jag väl göra klart lite inför jobbandet inatt. och hjälpa mirre med hennes dilemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0