bengt

ja, fast egentligen heter han gustav. och är en cocker spaniel. med fruktansvärd andedräkt!! och drygskåp är vad han är. klängig och tiggande, men söt :P

och jag har vart hurtig i helgen minsann. cyklat fram och tebax från främby, och sen cyklat till och från jobbet! det väger ju typ upp kladdkakan vi bla käka till frukost imorse, hehe.
och fick en lätt chock inatt, vi låg och pratade, och hade radion på, och vilken låt kommer, om inte lips of an angel, med hinder, en av mina absoluta favoriter!! har ALDRIG hört den på radio förut, så jag trodde jag hörde fel först!! men det var så trevligt så :D här är den btw http://www.youtube.com/watch?v=Gtnf9EqijT0

och nu väntar jag bara på att "let me out" med dover ska börja skräna i mobilen så jag kan säga typ gonatt :)

och mirre, du är ju heeelt hopplös ;)

och jag vill ha lite nya kläder. är så trött på typ allt jag har!! gah!!
och jag tror min mamma är arg på mej, är inte säker på varför dock....
jag måste verkligen flytta hemifrån.

Kommentarer
Postat av: fia

jaså, så du kör på den ringsignalen med nu hihi. Den gör att man fattar att de ringer iaf =P

2008-02-18 @ 13:40:38
URL: http://feeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0