måndag

och det är freeeezing ute!!! -10.3, och jag ska CYKLA till jobbet!! har lånat ett par synnerligen snygga långkalsonger som det står dynamate på av ♥, ska slänga på mej tjock mössa, dubbla vantar, megahalsduk och uggs, så då ska jag väl överleva, hehe. kommer se ut som en michelingubbe!! och lär väl svettas under allt när jag kommit halvvägs, haha. wellwell, det lär väl härda ;)



hoppas på det är nån bra man jobbar med ikväll :) men det brukar det ju  vara, så no worries :P

toodles



Kommentarer
Postat av: Mini

Omg 10 minus var mkt! Här i Uppsala är det minus 7 tror jag. Tur man åker till Helsingborg där det är typ två minus högst ;P

2008-12-29 @ 14:12:36
URL: http://www.carolinelundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0