goin' away

oh yeah. om 4.5 timmar bär det av från falun. då är det bil till västerås som gäller. sen om 9 timmar och 20 minuter är det flyg till london som gäller!!! :D

sitter just nu hos älskling (som var tvungen att gå upp kl 5 och jobba, kul va?) och hoppas lite svagt att snöandet ska avta litegrann iaf så jag kan cykla hem och packa. tror aldrig jag sagt att jag vill det ska snöa mindre, haha. men hade det funnits ett ord för snöande som motsvarar ösregn så är det så just nu. och ärligt talat, cykla i det vädret? nja.

lyssnar på julmusik på julradio.se, trevlig sida måste jag säga :)

wellwell. dags att försöka ta sej hemåt nu ändå tror jag. lär ju hinna packa och göra mej iordning!!

LONDON; HERE I COME!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0