christmas is ooooover

och jag får alltid lite sådär separationsångest :P
det blir liksom ett rejält anti-klimax när julklapparna är utdelade. dock måste jag ha varit snäll i år, för tomten var så snäll så ;)
är faktiskt ovanligt nöjd med årets skörd :D

sen vart det såklart lite spelande. spelnarkomaner på jul är vi allihopa. så trevligt så :) och det gick bra för mej ;)
haha

men nu är det snart dags att sova. jag är helt slut!!

och lite mys ska såklart hinnas med :)

kanske skulle ta och inviga värmedynan jag fick på min nacke, den gör helvetiskt ont!!! har faktiskt velat ha en sån ett tag, och fick minsann en av ♥. :)

so g'night people.

oh god dammit. det står skinka och lax på bordet. what to dooo?? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0