zzzzzleepy

oh yes. nu är det dags att gå och sussa. ensam tyvärr :( inte kul. men lär iaf masa mej i säng så jag orkar gå upp kl 9 imorron och ringa till läkarfolket igen, dammit. dom som så snällt upplyste mej om att "jo men receptet gäller fortfarande står det här, det ska bara vara att gå och hämta", så jag knatade till apoteket idag, och vad säger dom där om inte "nej vi har inget recept här, det måste du få ett nytt". uj vad ilsken jag vart då. jag var varm och svettig och trött och så jävlas dom så med mej. bastards. så det är bara att ringa imorron, humor. verkligen. tycker inte om att göra seriösa telefonsamtal :P

menmen, sen är det ju faktiskt valborg imorron, och det står grillning på schemat. i grycksbo av alla ställen ;P menmen eftersom pojken är med är jag glad och nöjd :)

men nu soooooova. eller kolla på ncis. borsta tänderna iaf. jepps.

gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0