vinter igen

ja fy för. nu snöar det verkligen. och jag menar VERKLIGEN. dock aningens mindre än tidigare imorse, men ändå. det lägger sej på marken, och det är tillräckligt för att göra mej arg och frustrerad. vill ju ha vååår!!! menmen. det försvinner väl snart förhoppningsvis. fördelen med det här vädret är att man kan vara inomhus med gott samvete ;P
inte för att jag tänker vara inne hela dan. vi ska snart ut och flänga. till borlänge. kameraobjektiv och bildelar, tror jag det var.

och idag kommer tydligen deklarationspapprena. ska bli spännande och se när jag kommer hem hur det ser ut. uff, tänk om man skulle få restskatt...synnerligen deprimerande. annars måste jag säga, att deklarera ger enorma vuxenpoäng, haha. wellwell, lite extra pengar till sommarn skulle ju inte sitta helt fel!!

men nej nu ska jag väl gå och klä på mej. kan ju inte sitta här hur länge som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0