det går fort i svängarna

jajjemen. imorse vaknade jag upp med vetskapen att kvällen skulle ägnas åt att lyssna på en onlineföreläsning, sen gå och sova tidigt eftersom jag ska jobba imorron bitti. men det gick ju rakt i stöpet när mobilen ringde och frågan kom om jag kunde jobba inatt istället för imorron bitti. jag bad henne snällt vänta medans jag konsulterade min kalender för att se så jag inte skulle göra något imorron förmiddag, när det slog mej att jag skulle ju ha jobbat, alltså har jag inget inplanerat och kan därför självklart ta natten. vilket jag nog hellre gör än en dagtur tror jag. det blir bra mycket mer pengar, plus att jag inte behöver gå upp tidigt ;P so its a win-win situation.

och nu börjar jag bli förbannad på mina lärare. ska ha ett seminarium i distanskursen på måndag, men inte har dom lagt ut nåra uppgifter, eller ens sagt om det ska vara internetbaserat eller på skolan...så är då meningen att man ska jobba under helgen tycker dom?! "vi lägger ut det på fredan så har dom ju lördan och söndan på sej" så kan dom ju inte göra!! meningen är ju att man ska kunna plugga klart allt under veckorna ju, det är väl det som menas med heltidsstudier? eller vet nån något heltidsjobb där dom även jobbar helger? 7dar/veckanjobb? don't think so. SÅ FÅ TUMMEN UR OCH SÄTT LITE FART NU!!!!
och är inte tentan rättad idag heller får jag garanterat ett anfall.

nu, frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0