ändrade planer

ja minsann. planen var att jag skulle jobba imorron bitti, men istället vart jag väckt av ett sms imorse där det frågades om jag kunde jobba inatt istället. och snäll och plikttrogen som jag är (har inget aaaalls att göra med att det blir nästan dubbelt så mycket pengar ;P) svarade jag ju att det kan jag ju. sen slog det mej att satan vad trött jag kommer vara, eftersom jag strax ska iväg till skolan, och kommer därför inte kunna ta mej en nap på eftermiddan...menmen, får sova en stund efter maten kanske...

och idag är det fint väder igen :D *jej* både varmt och sol liksom, *that's the way aha aha I like it, aha aha* hehe

men nu ska jag gå och få på mej lite smink och kläder, och sen slänga på mej skinnjackan och conversen och skutta till bussen. eller kanske cykla till bussen, beror på hur seg jag är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0