let's try this again

Eh...skrivarlusten har tydligen inte riktigt varit på topp på sisådär ett..halvår. Får la bli ett nytt försök nu då. Så vad händer just nu? Termin 3, år 2, har inletts på beteendevetenskapliga programmet. Känns bra att komma igång igen, så man kan bli klar nångång! Ser verkligen fram emot att ha en ordentlig utbildning i bagaget så man kan få sig ett redigt jobb. Har börjat ploppa upp lite idéer om vad jag faktiskt vill göra sen när jag är klar, men inget som är redo att avslöjas.

Sommarn då?
Har varit på ett nytt ställe och jobbat, kände mig lite fastväxt på det gamla. Nya jobbet visade sig vara ett riktigt lyckokast, har trivts nåt enormt bra! Skadar ju inte att få till en liten utökning av cv:t heller, hehe. Eftersom man då är en hårt arbetande sommarjobbare så får man ju inte mycket till semester. Har dock klämt in lite småsaker här och var, och har dessutom hunnit med att bevista ett bröllop. På tal om bröllop...många som gifter sig i sommar, många som är samma årgång som jag. Bara fundrar lite...what's the rush? Så gamla är vi ju liksom inte...

That's it for now.

Såhär fina var vi i kyrkan innan brudparet traskade in. Love this pic. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0