torsdag och boktips

Torsdag eftermiddag. Pojkvän jobbar till 23, och jag sitter och poppar gammal töntmusik. Fame Factory-låtar at the moment. Spotify ♥
Jag var ett stort fame factory-fan förut. Det gick över. Hehe. Därmed inte sagt att det kan vara lite sköj att lyssna på gamla låtar :D

Annars då...har just läst ut en grym bok. Grym. Lätt topp 3 av dom bästa ever. "El choco", av Markus Lutterman. Om en svensk kille som åker fast för narkotikasmuggling i Bolivia. Inget guldläge direkt. Men jävlar i min lilla låda vilken bok. Glömde av mig emellanåt att det är en sann historia, sen slog det mig liksom, och då vart det ännu så mycket värre. Men läs den, för guds skull. Ger en enorm avskräckande effekt, om man nu övervägt narkotikasmuggling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0