på't igen!

Bloggen har legat lite i träda känns det som. Vi kan ju låtsas att jag haft intressantare saker för mig!

På onsdag börjar termin 2 på Beteendevetenskapliga programmet. Känns superbra! Har verkligen valt helt rätt, äntligen ska det väl bli nåt av mig också ;)

Har spenderat de senaste 6 veckorna hemma i Falun, eftersom jag inte behövde läsa psykologikursen som avslutade terminen då jag läst den förut. Så jo lite motigt att åka tillbaka känns det ju nu, men är rätt övertygad om att det blir så bra så när jag väl är därnere igen och skolan börjat :)

Första terminen då...rolig, omvälvande, intressant, dryg. Framförallt pedagogikkursen var jävlig, men det blev ju bra till slut. Jag kan då konstatera att det varit en bra termin, eftersom den slutade med ett perfect score, VG på alla kurser! Helt sanslöst. Men grymt kul! Tänker dock inte sätta nån press på mig själv så jag blir besviken om det inte fortsätter gå lika bra, målet är dock att inte behöva göra några omtentor.

Well that's all for now.




lite sommar och uteserveringar och såhär glada miner skulle ju inte sitta fel nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0