the winter is back...

Redan när jag klev utanför dörren och skulle bege mig till spinningen hörde jag ambulanser och sånt. Kommer upp på boron över E18, och mycket riktigt, där har det hänt en olycka. Massa utryckningsfordon. Och massa folk som stannat och kollat uppe på bron, haha.

På väg hem från spinningen, och jag hör fortfarande sirener. Ja då såg jag nästa olycka 100 meter från den första. En lastbil verkade ha hamnat i svårigheter. Sirener överallt. Så ja vad kul att vintern är tillbaka...kändes ju så vårigt ett tag :/

Statistikräkning står på schemat idag! Har räknat några tal, och det flyter på fiiinfint. Blir nog bra det här.

Bilden nedan tagen av en tjej som stod med sin mobil när jag cykla förbi...hehe.

Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0