givande?

vi har lite skumma seminarium ibland. inte så mycket diskussioner, utan mest en lärare som sitter där och har lite miniföreläsning. slappt och bra, haha. fast inte jättegivande då kanske. fördelen är att man får en lite bättre förklaring på det som togs upp på föreläsningen. nackdelen är att det kanske inte kommer upp så mycket nya perspektiv, eftersom det ju inte blir nån riktig diskussion...menmen, allt har ju 2 sidor, och så länge man fixar tentorna är det väl ingen som klagar :D

och har man en klass som min, så blir allting dessutom kul. morötter och bygg(?)-glasögon säger jag bara. internskämt is da shit! ;)

nudå? tja, lite betapet, nörd som jag är. och lite lunch på det. och tänk om man skulle göra nästa veckas seminarieuppgift redan nu?

får nog bli en liten tripp in i vampyrvärlden sen också..mmm

Kommentarer
Postat av: Sandra Lrsson

Svar: Hej! Jaha? Oj, det visste jag inte! Tänkte att om man är en blekfis så bränner man sig lättare, oh, jag som tänkte göra samma sak inför min resa, tack för upplysningen!! =) Jag är en sån som ALDRIG solar och har väldigt ljus hy, det blir väl till att använda skyhög sloskyddsfaktor istället för att springa till cancerburken då =)



Ha det så jätte bra och du, fin blogg!



/s

2010-05-06 @ 13:36:22
URL: http://sirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0