it's over!

men usch och fy. här sitter jag i godan ro och surfar runt, och så dyker det upp en getinghelvete och flyger 1 cm från mig!!! är det nåt jag panikar av så är det getingar...dom flesta andra djur har jag inga problem med, spindlar tex är lugnt, men just getingar...alltså jag skämtar inte när jag säger att jag stelnar till totalt och skriker högt! vet egentligen inte riktigt varför jag är så förbannat livrädd för dom...bara blitt stucken 2 gånger. första gången var dock när jag var rätt liten, och av en jordgeting, den elakaste av dom liksom. who knows, kanske är sen dess...

hursomhelst var det inte det jag skulle säga, utan vad jag skulle säga var att nu är det slut! mitt ap-dryga sommarschema is over and done!! och jag överlevde ;)
men tror ni det är skönt nu eller? :D
så ikväll ska det firas med lite vin..hehe


Kommentarer
Postat av: Em

Skål då madammen! Det är säkert väl förtjänat! :D

2010-08-01 @ 17:44:56
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: m a t il d a

godmorgon' är allt bra med dig? vill bara önska dig en riktigt bra vecka. kram kram.

2010-08-02 @ 08:20:04
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Säkert rädslan från när du var liten som sitter kvar då. Jag har en rädsla kvar sen jag var liten från småfåglar! haha. Konstigt, dom som är så söta!

2010-08-02 @ 18:04:45
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0