the rain is pouring down

och jag har såklart varit ute precis när det regnat som mest. det börja med att jag kom till jobbet och droppade, varpå ena kollegan mer eller mindre slet av mej byxorna och sa att jag ju skulle bli sjuk om jag hade dom på mej :P så hon såg till så jag kunde låna ett par mjukisbyxor. som var gigaaaaantiska på mej. häng ner till knäna och ungefär 1 meter för långa ;)
men det var det eller att knata runt i trosorna som gällde, så vad hade jag för val? ;)

för att mina egna byxor skulle hinna torka tills jag skulle iväg igen, så slängde jag in dom i torktumlaren. som ju såklart inte funkade då. så jag fick ta på mej ett par inte helt torra byxor när det var dags att ge sej av, mysigt va...

sen var det samma sak på vägen hem, så nu sitter jag här utan byxor under en filt och är helt iskall om bena. huvva.


I feel like one of these :(

Kommentarer
Postat av: Rita ♥

Haha, jag gav en liten engelskalektion där va? :D Min engelskalärare sa förresten att man kan säga "If I were a boy", men man använder 99% "I WAS" och inte were :)

Kram, fin blogg! <3

2009-05-18 @ 19:23:14
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0