grannfejden, it's ooon ;)

vid 4tiden inatt vaknade jag av att det dunkade som fan uppifrån. tjejen som bor ovanpå mej vet fan inte hur man går normalt. varenda dag dunkar det, det är tillräckligt irriterande och störande, men kl 4 på natten/morronen är det fan inte ok!!! så jag la en lapp i hennes brevlåda. en arg en. hehe. påpekade dessutom att hon spelar så hög musik så hon överröstar det jag lyssnar på. hoppas hon kopplar att hon ska sluta. dock tycker jag det låter mer än vanligt där uppifrån nu, så hon kanske bara gör det värre på rent djävulskap nu. blir det värre lär jag ju gå till kopparstaden och göra en officiell klagan. tro mej, det drar jag mej inte för om det behövs. that bitch needs to know who she's dealing with.

för seriöst, kl 4 på morronen borde man väl ha vett nog att kanske tänka sej för lite innan man dundrar fram som en jäkla elefant?? jag vågar ju knappt ha musik på efter kl 22 liksom bara för att jag inte vill störa nån..

och när hon har fest står hennes kompisar och röker på hennes franska balkong, jag har en likadan, så om jag eller nån här skulle sticka ut huvet då skulle all aska komma nerfarande på en. och skulle jag ha dörren öppen skulle det flyga in till mej.
see why I'm maaaad do ya??

tror dock hon faktiskt är så dum att hon inte fattar att det låter, så jag tror inte hon gör det för att störa. hon är bara för dum för att fatta det.

Kommentarer
Postat av: Peter

heheheh



Samlar du vuxenpoäng som gnällig granne??

2009-05-15 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0