gårdagen i bilder

fy satan vad kul vi hade igår!!
har just insett att jag tog väldigt många bilder också, haha.
här är några:


det här var då den packningen jag hade + en ryggsäck. kolla grillen på pakethållaren ;)


finfin utsikt var det i främby :)


the alcohol ;)


amit och evelina kom förbi :)


micke var där


sen vart det lite kallt, och evelina kör nunnestilen ;)


da foooood!! som tog en eeevighet att få!!


kolla mirres blick!! andreas där i bakgrunden


sen behövde grillen släckas...haha


det tog ett bra tag innan mirre erkände att hon kanske inte var helt nykter ;)


kubb spela vi såklart!


vi hade en egen liten brasa, hehe


sen åkte vi till den riktiga brasan, dock var det ingen kvar där längre, haha


mirre och anders :)

en RIKTIGT kul kväll hade vi!! och jag mår förvånansvärt bra såhär dagen efter!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Sista bilden på mig å anders... ser ut som jag har peruk på mig :D

2009-05-01 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0