diktaturfasoner

jag har hittat den perfekta mobiltelefonen. en sonyericsson c510. den har allt jag vill ha, och ser bra ut. så jag vill ha den helt enkelt. verkligen vill ha. så igår tänkte jag införskaffa den. ni kan tro jag blev arg och förvånad när alla affärer jag var i sa att TRE har köpt upp ALLIHOP. så vill man ha en sån måste man ha/skaffa TRE. bullshit!!!! varför gör dom så?? får dom göra så?? altså jag förstår väl att dom vill tjäna pengar, men ändå. inte så lite fräckt att köpa upp precis alla, så i varenda jävla affär går dom bara att köpa låsta till TRE. ni anar inte vad arg jag blev, hade god lust att slå sönder saker, hehe.


så ja, jag är lite arg på TRE. skitstövlar.
BOJKOTTA TRE!!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0