för unga för sånt!!

idag på stan så hörde jag ett gäng 11-12åringar prata. den ena satt och åt glass, och hon frågade om inte dom andra ville ha lite, för annars skulle hon slänga den. hon kunde ju inte äta upp hela för att "då skulle hon ju bli tjock"!!

dessutom var det nån av dom som sa till en annan att "det syns bara i ansiktet att du äter för din mage är så jävla smal!" sånt ska man ju inte bry sej om i den åldern!!
det kan ju dessutom tilläggas att dom var väldigt smala allihopa...

efter ett tag såg dom nån dom kände, så dom pös iväg från soffan dom satt i, och när dom pratat klart med den dom träffade på, skulle dom gå tillbaka till soffan, men då hade det satt sej andra där. en av dom utbrast då "fy fan vilka ?? dom snodde våran soffa!" jag hörde inte vad dom kallade dom, därav frågetecknen... men det var helt sjukt, dom är för unga för att bete sej sådär!!! och det lät så fjantigt, hon lät helt förtvivlad för att soffan nu var upptagen...

varför ska barn nuförtin försöka växa upp så fort??? jag var då barn iaf när jag var 11-12...

men nu ska jag titta på vänner!!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Okej...läser vist fel bloggar så fal om du har finner en massa fjortisar..Kul att du fan till min sida..

2009-01-07 @ 20:52:56
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0