blondinbella, rolig?

ja jag lär väl inte vara den enda som bloggar om det. kollade just på "extra extra" av en enda anledning, nämligen att blondinbella skulle vara med. jag tänkte jag skulle ge henne en ärlig chans att visa att hon har humor. men, nej. hon sa kanske 5 ord under hela sändningen, och satt mest och såg ut som en gås och visade sina überblekta tänder när nån sa nåt roligt. en gång såg jag henne skratta ordentligt, varför inte göra det lite mer? är hon så orolig att inte se "perfekt" ut i tv hela tiden? och gnälligare och ljusare röst får man leta efter. nejnej, blondinbella, i all välmening, håll dej borta från liknande program i framtiden!!! dock måste jag erkänna jag är ganska road av hennes blogg, eller det är mer svårt att låta bli att läsa eftersom man kan störa sej så otroligt lätt på allt hon skriver!! och dessutom, varför vill man som 17åring känna sej som 30? och bete sej som 30? och inte inse att 17årigheten troligen skiner igenom rätt ofta? jag är liksom snart 22 och jag vill för allt i världen inte bete mej som eller vara 30!! runt 20 är alldeles lagom!!

runt 20 är ju det perfekta. man kommer undan med en hel del, samtidigt som man är tillräckligt vuxen för att faktiskt klara sej själv. the perfect age I tell ya!!

sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0